La Forumul de Afaceri România – Republica Moldova, desfășurat recent la București, directorul Societății Naționale de Apă Minerală (SNAM), Alin Udriște, a prezentat perspectivele de dezvoltare ale companiei.
Unul dintre punctele cheie a fost planul de a intra pe piața îmbutelierii de apă, prin lansarea unui brand propriu începând din acest an.
“De asemenea, directorul SNAM a lansat o invitație deschisă potențialilor investitori în piața apei din Republica Moldova de a fructifica oportunitățile pieței românești, asigurând sprijinul deplin al societății noastre în identificarea unor surse de apă, precum și consultanță completă în ceea ce privește demararea unei afaceri în acest domeniu,” precizează reprezentanții Societății Naționale a Apelor Minerale

Potrivit reprezentanților din mediul de afaceri din Republica Moldova, piața apei îmbuteliate din țara vecină se află într-o creștere constantă, iar brandurile românești precum Bucovina și Borsec își consolidează poziția de lideri în vânzări.