Niciun comentariu

PRIMĂRIA SEVERINULUI LANSEAZĂ O APLICAȚIE PENTRU DEPUNEREA ONLINE A CERERILOR, SESIZĂRILOR ORI DEPUNEREA DOCUMENTELOR

Primăria Municipiului Drobeta-Turnu Severin le pune la dispoziție cetățenilor platforma Qdesk, o nouă modalitate pentru depunerea online a cererilor, dar și pentru sesizări, petiții ori reclamații. Prin intermediul acesteia, oamenii nu vor mai fi nevoiți să vină fizic la primărie, ci vor avea posibilitatea să ceară informații ori să depună solicitări, din fața calculatorului sau mai simplu, de pe telefonul mobil.

Odată accesat site-ul Primăriei Drobeta-Turnu Severin, nu trebuie decât să parcurgeți trei pași simpli:

Pasul 1 – creearea unui cont, cu ajutorul unei adrese de email

Pasul 2 – accesarea linkului ( primit pe adresa de email furnizată) către aplicație

Pasul 3 – atașarea documentelor justificative (cereri, solicitări, fotografii)

Documentele transmise vor fi preluate direct din aplicație, iar solicitantul va primi pe email confirmarea preluării, numărul de înregsitrare al cererii dar și informații privind stadiul de soluționare al acesteia.

În acest moment platforma online poate fi folosită pentru petiții, reclamații, sesizări, invitații, cereri de furnizare a informațiilor de interes public, solicitări de mobilier urban sau toaletări arbori. 

Iată lista domeniilor, de unde cetățenii pot obține informații online fără să mai fie necesară deplasarea la ghișeele primăriei:

-Asociații de proprietari/ONG-uri

-Cadastru, cimitire, locuințe sociale, închirieri, concesiuni, parcări

-Depozitări deșeuri, salubritate

-Urbanism/Autorizații construcții/Lucrări neautorizate/Organizare șantier

-Iluminat Public/rețele de apă/canalizare/probleme infrastructură; străzi, alei, trotuare, poduri, spații verzi, parcuri, curățenia orașului, transport public

-Informații de Interes Public conform legii 544/2001

-Poliția Locală, semnalizare rutieră, tulburarea liniștii publice, violență domestică, câini comunitari

-Direcția de Taxe și Impozite

Aplicația Q Desk este funcțională din data de 10 octombrie și a fost achiziționată de Primăria Severinului, într-un amplu proiect cu finanțare europeană, menit să reducă birocrația și cozile de așteptare din primărie. 

Pe viitor, municipalitatea intenționează să extindă lista documentelor ce vor putea fi obținute fără să mai fie necesară deplasarea la ghișeele instituției.

Tags: aplicatie, debirocratizare, drobeta turnu severin, qdesk, restartnews

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed