Niciun comentariu

Program prelungit pentru eliberarea actelor de identitate în weekendul alegerilor, la Drobeta-Turnu Severin

În perioada alegerilor pentru Președintele României, Senat și Camera Deputaților, ce vor avea loc în zilele de 24 noiembrie, 1 și 8 decembrie, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Drobeta-Turnu Severin va avea un program prelungit. Acesta va funcționa în cele trei weekenduri ale alegerilor pentru a sprijini persoanele care doresc să participe la procesul electoral.

Programul extins va facilita eliberarea actelor de identitate, adaptându-se astfel nevoilor cetățenilor.

„Recomandăm cetățenilor să verifice valabilitatea actului de identitate. În weekenduri, vom oferi un program de lucru prelungit, dar vom acorda prioritate solicitărilor celor care nu au act de identitate sau care au actele expirate. De asemenea, se va menține obligația de a prezenta în original documentele de stare civilă și dovada adresei de domiciliu”, a declarat Sorin Stoea, șeful Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Drobeta-Turnu Severin.

Astfel, în zilele de sâmbătă, 23 noiembrie, 30 noiembrie și 7 decembrie, programul de lucru la Serviciul de Evidență a Persoanelor va fi între orele 08.00 și 16.00, pentru preluarea documentelor necesare eliberării cărților de identitate. În zilele de duminică, 24 noiembrie, 1 și 8 decembrie, programul va fi între 07.00 și 21.00.

Este important de menționat că serviciile extinse vor fi disponibile doar pentru cei care au actele de identitate expirate, deteriorate sau pierdute, nu și pentru cei care solicită acte de identitate din alte motive, cum ar fi la împlinirea vârstei de 14 ani sau pentru schimbarea domiciliului.

Deși procedura de eliberare a actelor este accelerată în această perioadă electorală, se va respecta în continuare legislația în vigoare, iar solicitanții vor trebui să depună toate documentele necesare: cererea pentru eliberarea actului de identitate, actul de identitate, cartea de alegător (după caz), certificatul de naștere și certificatul de căsătorie (după caz), documentul care atestă adresa de domiciliu și, după caz, dovada reședinței, toate în original și copie, precum și chitanța care confirmă plata taxei pentru eliberarea cărții de identitate.

Tags: alegeri, carti de identitate, drobeta turnu severin, primaria drobeta turnu severin, program prelungit, restartnews, serviciul de evidenta a persoanelor drobeta turnu severin

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed