Connect with us

Administrație

DRAGOȘ NĂSTASIE: CONSIDER CĂ AM FĂCUT ȘI FAC TOT CE POT PENTRU DEZVOLTAREA STAȚIUNII BALA, DIN POZIȚIA DE MANAGER

La hotelul Ceres aparținând TBRCM SA din stațiunea mehedințeană Bala , în luna octombrie a acestui an , seriile 14 si 15 de tratament prin casa naționala de pensii au avut un grad de ocupare in procent de 90% prin biletele vândute de casele județene se pensii si un procent de 10% a fost ocupat de turiștii si pacienții veniți prin pachetele turistic implementate de managerul sucursalei Bala , astfel gradul de ocupare total in luna octombrie fiind in procent de 100%. Odată cu distribuția bine gândită a biletelor de tratament la casele județene de pensii și cu creșterea calității serviciilor oferite în hotelul Ceres , în baza de tratament și în restaurantul complexului balnear , managerul Dragoș Năstasie a reușit până la finalul lunii septembrie să înregistreze și cel mai mare profit din ultimii zece ani , în cuantum de peste 1.000.000 lei noi.

Managerul sucursalei Bala a TBRCM SA , conduce unitatea de la începutul anului 2020 , întâmpinând în mandatul său multe încercări , cea mai dificilă perioadă fiind cea a pandemiei dintre anii 2020-2021 , perioadă în care a reușit să aducă sucursala Bala pe locul 1 la capitolul profitabilitate în clasamentul celor 13 sucursale naționale ale Societății de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă SA , ce are acționar unic Casa Națională de Pensii Publice din subordinea Ministerului Muncii .

Întrebat despre ce își propune în viitor , managerul complexului balnear din stațiunea Bala , a declarat :

“ Nu știu ce va fi din luna ianuarie 2024, atunci când se încheie contractul meu de management cu TBRCM SA Sucursala Bala , dar vă pot spune că în acest moment fac eforturi mari pentru a reuși să finalizez întocmirea tuturor documentațiilor , testelor și analizelor necesare în vederea depunerii acestora în termen util la Agentia Naționala pentru Resurse Minerale , pentru a putea prelungi licența de exploatare pentru apele minerale terapeutice din cele 4 foraje și nămol sapropelic , licență ce a fost obținută de Casa Națională de Pensii Publice în urmă cu 20 de ani și care în luna ianuarie 2024 expiră , având un termen de 90 de zile înainte de expirare, de depunere la A.N.R.M. a documentației laborioase și costisitoare pentru prelungirea pe o perioadă de 5 ani a licenței de exploatare . Dacă voi reuși acest lucru, aceasta va fi cred eu, cea mai mare realizare din managementul sucursalei Bala a mandatului meu de manager .”

O bună administrarea a Complexului Balnear Bala s-a văzut din profitul înregistrat în toată această perioadă, de când Dragoș Năstasie a fost numit director. Gradul de ocupare s-a realizat la o capacitate maximă, toate serviciile pentru pacienți fiind îmbunătățite. Pe lângă toate aceste eforturi, luptele pe care le-a dus în interior cu persoane care lucrau de zeci de ani acolo și care puseseră stăpânire pe Complex, realizând profit, dar pe persoană fizică, l-au determinat pe managerul Dragoș să ia decizii radicale de eliminare a tuturor factorilor care ar fi putur perturba activitatea Complexului Balnear Bala.

După aproximativ 3 ani de management, realizările acestuia vorbesc de la sine.

Continuă să citeşti
Adaugă Comentariu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © 2022 restartnews.ro .

Noi și partenerii noștri (rețelele de socializare și furnizorii noștri de servicii analitice) prelucrăm date pentru a permite website-ului să funcționeze