1 comentariu

MANAGERUL CARE FACE PERFORMANȚĂ ÎN TURISMUL BALNEAR DIN JUDEȚUL MEHEDINȚI

Turismul balnear a fost readus la viață în stațiunea, Bala, din județul Mehedinți, prin determinarea, ambiția și implicarea permanentă a actualului manager, Dragoș Năstasie.

A reușit în mai puțin de doi ani, să transforme o ruină, într-o stațiune atractivă pentru turiști, cu servicii de calitate, personal prietenos, distracție și relaxare,  pentru cei care aleg să treacă pragul hotelului Ceres al Societății de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă a Casei Naționale de Pensii. Managerul complexului balneo-climateric din stațiunea mehedințeană, vine și în acest an cu îmbunătățiri ale serviciilor oferite  turiștilor care vizitează stațiunea Bala. Contactat de redacția RestartNews.ro, acesta ne-a declarat:

 ”În acest moment ne aflăm la un grad de ocupare de  92 % al hotelului Ceres, având turiști și pacienți de toate categoriile de vârstă și din toate regiunile României. În curând vom avea un grad de ocupare de 100%, grad de ocupare ce sunt convins că va persista cel puțin până în luna septembrie a acestui an. Pe lângă serviciile de tratament, cazare și masă pe care le oferim turiștilor și pacienților, anul acesta aceștia se vor bucura atât la ștrandurile pentru curele cu nămol, cât și la ștrandul de agrement cu apă termală, de 30 de umbrele mari din răchită, 200 de șezlonguri pentru plajă și 200 de saltele pentru șezlonguri, pe care le-am achiziționat cu o săptămână în urmă. ”

Stațiunea balneo – climaterică Bala ajunsese aproape o ruină, până la momentul numirii actualului manager, Dragoș Năstasie. Cu un simț dezvoltat de ”business man”, ne-a demonstrat tuturor, că se poate face turism de calitate în județul Mehedinți. După multă muncă, implicare, dar cel mai important, încredere în propriile forțe, astăzi, ne poate vorbi de realizări și planuri de viitor.

Vineri 10 iunie 2022 vom deschide ștrandurile din stațiunea Bala și ne așteptăm la un număr foarte mare de turiști. Pe lângă activitatea de modernizare a ștrandurilor, în această perioadă suntem în curs să efectuăm și lucrări de investiții la complexul balnear, investiții ce au fost aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor, în urma planului de modernizare propus de mine în calitate de manager al sucursalei Bala a S. T. B. R. C. M SA. Dacă în urmă cu doi ani am preluat sucursala Bala de pe locul 11 din cele 13 sucursale ale Casei Naționale de Pensii, în ceea ce privește atât gradul de ocupare cât și profitabilitatea, astăzi sucursala Bala se află în primele 4 sucursale. Sunt norocos să am un Director General la București, care pune preț pe performanță și care își îndreaptă atenția și susținerea asupra sucursalelor conduse de manageri care au demonstrat că pot face performanță la locul de muncă.”

În ultimii doi ani stațiunea Bala a renăscut, s-a modernizat, și-a crescut calitatea și numărul serviciilor și astăzi se află pe lista stațiunilor balneare căutate de turiști. La complexul balnear din stațiunea Bala, turiștii și pacienții sunt beneficiarii serviciilor de calitate.

”Așteptăm atât mehedințenii cât și turiștii din toată țara, să vină la Bala pentru a se bucura de vară, de soare, de natură, de apele termale și de nămolul sapropelic cu proprietăți benefice în tratamentul afecțiunilor reumatismale. „a conchis managerul Dragoș Năstasie.

Tags: bala mehedinti, dragos nastasie, performanta, turism

Articole asemănătoare:

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed